loading...

My Songs

X متن آهنگ محلی افشین اذری X متن آهنگهای ترکی افشین آذری X متن اهنگ افشین اذری و نسیم X اهنگ شاد افشین اذری X اهنگ افشین اذری دلبری X متن آهنگ جدید افشین آذری جان جان X&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 301 سه شنبه 03 دی 1398
X متن آهنگ محلی افشین اذری X متن آهنگهای ترکی افشین آذری X متن اهنگ افشین اذری و نسیم X اهنگ شاد افشین اذری X اهنگ افشین اذری دلبری X متن آهنگ جدید افشین آذری جان جان X بهترین اهنگ افشین اذری و نسیم X اهنگ جدید افشین اذری جان جان X متن آهنگ جدید افشین آذری 96 X متن ترانه های محلی X متن آهنگهای محلی افشین آذری X افشین آذری و نسیم قدیمی X متن اهنگ محلی جدید افشین اذری X متن آهنگ جدید افشین آذری و نسیم X آهنگ های ترکی شاد افشین آذری X متن اهنگ شاد محلی افشین اذری X افشین آذری شاد عروسی

 

اومدم به دیدنت زیبای من پیش تو اینجا پیش تو اینجا

چجوری بهت بگم دوست دارم تو عشقمی تنها عشقمی تنها

جان جان میدونی میدونی جونمو پات میدم

جان جان میدونی میدونی شدی دنیای من

♫♫♫

برام عشقی نفسی واسه عمرم تو بسی

بذار همه بدونن عشقمی نه یک هوسی

برام عشقی نفسی واسه عمرم تو بسی

بذار همه بدونن عشقمی نه یک هوسی

منم برات میمیرم به عشق تو اسیرم

فدای اون چشای خوشگلت میشم به ولا

جان جان میدونی میدونی جونمو پات میدم

جان جان میدونی میدونی شدی دنیای من

جان جان میدونی میدونی جونمو پات میدم

جان جان میدونی میدونی شدی دنیای من

♫♫♫

جان جان میدونی میدونی جونمو پات میدم

جان جان میدونی میدونی شدی دنیای من







برچسب ها متن آهنگ محلی افشین اذری متن آهنگهای ترکی افشین آذری متن اهنگ افشین اذری و نسیم اهنگ شاد افشین اذری اهنگ افشین اذری دلبری متن آهنگ جدید افشین آذری جان جان بهترین اهنگ افشین اذری و نسیم اهنگ جدید افشین اذری جان جان متن آهنگ جدید افشین آذری 96 متن ترانه های محلی متن آهنگهای محلی افشین آذری افشین آذری و نسیم قدیمی متن اهنگ محلی جدید افشین اذری متن آهنگ جدید افشین آذری و نسیم آهنگ های ترکی شاد افشین آذری متن اهنگ شاد محلی افشین اذری افشین آذری شاد عروسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو