loading...

My Songs

,    متن اهنگ غمگین محمد لطفی,    متن اهنگ محمد لطفی چرا نمیخندی,    متن اهنگ محمد لطفی من همونم,    متن اهنگ محمد لطفی نامرد,  &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 دوشنبه 09 دی 1398


,    متن اهنگ غمگین محمد لطفی
,    متن اهنگ محمد لطفی چرا نمیخندی
,    متن اهنگ محمد لطفی من همونم
,    متن اهنگ محمد لطفی نامرد
,    اهنگ محمد لطفی زیر بارون
,    متن اهنگ محمد لطفی ساده ساده
,    متن آهنگ جدید محمد لطفی دریا لازمم
,    آهنگ جدید محمد لطفی نامرد
,    اهنگهای محمد لطفی
,    متن آهنگ
,   

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

هوا بدجوری دله!●♪♫
اگه جاده پا بده؛ بریم هرجا عشقته●♪♫
منم که دریا لازمم●♪♫
فقط بگو کجا برم؟●♪♫
خودمو خودتو بارون●♪♫
نباشه هیچکی بامون●♪♫
ببین چی میگم بهت…?●♪♫
نبینم بگیره دلت●♪♫
اون صورتِ خوشگلت●♪♫


بگو کی اینجوری گفته بهت؛ که من دوست دارم●♪♫
چشات رو من باشن●♪♫
تو جون بخواه فقط●♪♫
عشقم آخه … با من…●♪♫
آره دم دلتم گرم که عاشقم کرده●♪♫
حالا که همه خودین●♪♫
جمع همه رفیقامون جمعه●♪♫
بگو دوست دارم●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

محمد لطفی دریا لازمم







برچسب ها متن اهنگ غمگین محمد لطفی متن اهنگ محمد لطفی چرا نمیخندی متن اهنگ محمد لطفی من همونم متن اهنگ محمد لطفی نامرد اهنگ محمد لطفی زیر بارون متن اهنگ محمد لطفی ساده ساده متن آهنگ جدید محمد لطفی دریا لازمم آهنگ جدید محمد لطفی نامرد اهنگهای محمد لطفی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو