loading...

My Songs

,    ,    متن اهنگ غمگین محمد نجم,    اهنگ های قدیمی محمد نجم,    متن فول آلبوم محمد نجم با کیفیت ,    متن اهنگ جدید محمد نجم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 72 دوشنبه 09 دی 1398


,   
,    متن اهنگ غمگین محمد نجم
,    اهنگ های قدیمی محمد نجم
,    متن فول آلبوم محمد نجم با کیفیت
,    متن اهنگ جدید محمد نجم به نام دروغ نگو
,    متن آهنگ محمد نجم خواب محال
,    اهنگ جدید محمد نجم 96
,    محمد نجم برگرد
,    متن اهنگ محمد نجم تو دنیامی
,    محمد نجم بغض
,    متن آهنگ

 

متن آهنگ محمد نجم بنام دروغ نگو به من

چطور فراموشت کنم وقتی که دنیامی هنوز
خیالش ام سخته برام این که جدا بشی یه روز
چرا بریدی از دلم بی اون که من چیزی بگم
راحت نبوده موندنت که راحت از دستت بدم

تو دیگه کاری نکن، دیگه حرفی نزن
بهونه گیر شدی، دروغ نگو به من
تو دیگه کاری نکن، دیگه حرفی نزن
بهونه گیر شدی، دروغ نگو به من

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ دروغ نگو به من از محمد نجم

♫♫♫♫♫♫

می ترسم از کارای تو حرفایی که بی معنیه
گاهی می پرسم از خودم این آدم دو رو کیه
جدی نمی گیرم هنوز تموم حرفای تو رو
چطور فراموشت کنم وقتی که وابسته م به تو

تو دیگه کاری نکن، دیگه حرفی نزن
بهونه گیر شدی، دروغ نگو به من
تو دیگه کاری نکن، دیگه حرفی نزن
بهونه گیر شدی، دروغ نگو به من

https://msbmusic.ir







برچسب ها متن اهنگ غمگین محمد نجم اهنگ های قدیمی محمد نجم متن فول آلبوم محمد نجم با کیفیت متن اهنگ جدید محمد نجم به نام دروغ نگو متن آهنگ محمد نجم خواب محال اهنگ جدید محمد نجم 96 محمد نجم برگرد متن اهنگ محمد نجم تو دنیامی محمد نجم بغض متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو