loading...

My Songs

,    ,    متن اهنگ کبوتر دبیرستانی من از رضا غلامی,    متن اهنگ کبوتر دبیرستانی من مجید حسینی,    متن اهنگ کبوتر دبیرستانی من از ولی قاسمی,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 472 سه شنبه 10 دی 1398


,   
,    متن اهنگ کبوتر دبیرستانی من از رضا غلامی
,    متن اهنگ کبوتر دبیرستانی من مجید حسینی
,    متن اهنگ کبوتر دبیرستانی من از ولی قاسمی
,    متن آهنگ کبوتر دبیرستانی من از میلاد شیخی
,    متن آهنگ چه خوشگلی کبوتر دبیرستانی من از ایمان استار
,    کبوتر دبیرستانی من بهزاد صفایی
,    متن آهنگ کبوتر دبیرستانی من رحمان رحیم
,    آهنگ کبوتر دبیرستانی من دلبر زیبای رویایی من
,    کبوتر دبیرستانی من با گیتار
,    متن آهنگهای رضا غلامی

 

متن این آهنگ شمالی مازندرانی :

شوا خصمه که صوایی پرسم

سر راه ته مدرسه حرسم

تی دسه هماسم قدم بیرم

خدا کنه که من به تو برسم

صب که بوه قشنگ لباس دکردمه

وقتی تره ندیمه من بمرمه

دعا کردمه که من به تو برسم

چنگ کش کیجا تیسه بنه بخردمه
کبوتر دبیرستانی من

دلبر زیبای رویانی من
شه پیر ماره یکی یک دونه ای

عاشق این ریکای دیونه ای

عاشق این ریکای دیونه ای

کیجا تی سادگی مه دل هنیشته

خدا دونه تی ور مثل بهشته

خدا امه تنهایی ره بدیه

من و تی عاشقی ره بنویشته

بجز تو هیچ کیجا ره دس ندمه

شه دلبره دس نا کس ندمه

تو عشقی که منه هدیه هدایی

ته ره قول دمه تره پس ندمه

دانلود آهنگ شاهروخ رویانی بنام کبوتر دبیرستانی من 

کبوتر دبیرستانی من

دلبر زیبای رویانی من

شه پیر ماره یکی یک دونه ای

عاشق این ریکای دیونه ای

عاشق این ریکای دیونه ای
کبوتر دبیرستانی من

دلبر زیبای رویانی من

شه پیر ماره یکی یک دونه ای

عاشق این ریکای دیونه ای

عاشق این ریکای دیونه ای

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن اهنگ کبوتر دبیرستانی من از رضا غلامی متن اهنگ کبوتر دبیرستانی من مجید حسینی متن اهنگ کبوتر دبیرستانی من از ولی قاسمی متن آهنگ کبوتر دبیرستانی من از میلاد شیخی متن آهنگ چه خوشگلی کبوتر دبیرستانی من از ایمان استار کبوتر دبیرستانی من بهزاد صفایی متن آهنگ کبوتر دبیرستانی من رحمان رحیم آهنگ کبوتر دبیرستانی من دلبر زیبای رویایی من کبوتر دبیرستانی من با گیتار متن آهنگهای رضا غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو