loading...

My Songs

,    متن اهنگ ترکی شبهام حرام و بی ارزشه,    ترجمه اهنگ ترکی گجلریم حرام,    اهنگ ترکیه ای گجلریم حرام حرام,    متن اهنگ گجلریم حرام, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 342 پنجشنبه 12 دی 1398


,    متن اهنگ ترکی شبهام حرام و بی ارزشه
,    ترجمه اهنگ ترکی گجلریم حرام
,    اهنگ ترکیه ای گجلریم حرام حرام
,    متن اهنگ گجلریم حرام
,    متن اهنگ گجلریم حرام از تورال داوودلو
,    اهنگ حسین طارمی گجلریم حرام
,    متن اهنگ حرام حرام نوع ودکا
,    گجلریم حرام حرام اهنگ ترکی
,    متن اهنگ الکل ایز حرام حرام
,    متن آهنگ ترکی
,   

 

من اونو اوزوم قدر سئومیشم

من اونو کونلومه همدم سانمیشام

اما او بیلمیر نه آجیلار چکمیشم

اما بیلمیر گیزلی گیزلی یانمیشام

گجلریم حرام حرام حرام اونا دین گلسین

نفس آلا بیلمیر داریخیر آدام اونا دین گلسین

بلکده منن جانیمی آلماز ایستیر او ایستیر او

راضیام آلسین آلسین تامام اما دین گلسین

گجلریم حرام حرام حرام اونا دین گلسین

نفس آلا بیلمیر داریخیر آدام اونا دین گلسین

بلکده منن جانیمی آلماز ایستیر او ایستیر او

راضیام آلسین آلسین تامام اما دین گلسین

وصالیم حسرته دوندو حیاتیم ظلمته دوندو

اونو من سیرداشیم اونو من همدمیم

اونو من آنلیمین یازیسی بیلمیشدیم

گجلریم حرام حرام حرام اونا دین گلسین

نفس آلا بیلمیر داریخیر آدام اونا دین گلسین

بلکده منن جانیمی آلماز ایستیر او ایستیر او

راضیام آلسین آلسین تامام اما دین گلسین

♪♫♪♫♪♫♪♫

من اونو به اندازه خودم دوست داشتم

من اونو برای قلبم همدم میدونستم

اما اون نمیدونه چه تلخی هایی کشیدم

اما اون نمیدونه یواشکی در حسرتش سوختم

شب هام حرومه بی ارزشه بهش بگین بیاد

آدم نمیتونه نفس بکشه دلتنگه بهش بگین بیاد

شایدم اون میخواد جونمو ازم بگیره

راضیم جونمو بگیره تمام اما بهش بگین بیاد

وصالمون به جدایی مبدل شد

زندگیم به ظلمت تبدیل شد

شب هام حرومه بی ارزشه بهش بگین بیاد

اونو من دوستم، همدمم و سرنوشتم میدونستم

آدم نمیتونه نفس بکشه دلتنگه بهش بگین بیاد

شایدم اون میخواد جونمو ازم بگیره

راضیم جونمو بگیره تمام اما بهش بگین بیاد







برچسب ها متن اهنگ ترکی شبهام حرام و بی ارزشه ترجمه اهنگ ترکی گجلریم حرام اهنگ ترکیه ای گجلریم حرام حرام متن اهنگ گجلریم حرام متن اهنگ گجلریم حرام از تورال داوودلو اهنگ حسین طارمی گجلریم حرام متن اهنگ حرام حرام نوع ودکا گجلریم حرام حرام اهنگ ترکی متن اهنگ الکل ایز حرام حرام متن آهنگ ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو