loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ قلب شکسته علی زند وکیلی,    تو خود گفتی که درقلب شکسته خانه داری افتخاری,    دانلود اهنگ علیرضا افتخاری شکسته قلب من جانا,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1136 شنبه 22 دی 1397





,    دانلود آهنگ قلب شکسته علی زند وکیلی
,    تو خود گفتی که درقلب شکسته خانه داری افتخاری
,    دانلود اهنگ علیرضا افتخاری شکسته قلب من جانا
,    دانلود آهنگ خدایا عاشقان را باغم عشق آشنا کن
,    خدایاتوخودگفتی که درقلب شکسته خانه داری
,    متن نیلوفرانه
,    دانلود آهنگ خدایا علی زند وکیلی
,    دانلود آهنگ قلبم شکسته
,    آهنگ خدایا بی پناهم از علیرضا افتخاری

 

 

قلب شکسته از علی زند وکیلی

خدایا عاشقان را با غمه عشق آشنا کن  ز غمهای دگر غیر از غم عشقت رها کن
تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری  شکسته قلب من جانا بعهد خود وفا کن
خدایا بی پناهم ز تو جز تو نخواهم  اگر عشقت گناه است  ببین غرق گناهم
دو دست دعا برآورده ام بسوی آسمانها  که تا پر کشم به بال غمت رها در کهکشانها

==» تکست اهنگ قلب شکسته از سایت بهترانه «==

چو نیلوفر عاشقانه چنان میپیچم به پای تو  که سر تا پا بشکفد گل ز هر بندم در هوای تو
بدست یاری اگر که نگیری تو دست دلم را دگر که بگیرد  به آه و زاری اگر نپذیری شکسته دلم را دگر که پذیرد
خدایا عاشقان را با غمه عشق آشنا کن  ز غمهای دگر غیر از غم عشقت رها کن
تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری  شکسته قلب من جانا بعهد خود وفا کن

http://behtaraneh.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ قلب شکسته علی زند وکیلی تو خود گفتی که درقلب شکسته خانه داری افتخاری دانلود اهنگ علیرضا افتخاری شکسته قلب من جانا دانلود آهنگ خدایا عاشقان را باغم عشق آشنا کن خدایاتوخودگفتی که درقلب شکسته خانه داری متن نیلوفرانه دانلود آهنگ خدایا علی زند وکیلی دانلود آهنگ قلبم شکسته آهنگ خدایا بی پناهم از علیرضا افتخاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو