loading...

My Songs

,    ,    متن آهنگ قدیمی فریدون آسرایی غریبه,    متن آلبوم غریبه فریدون آسرایی ,    فریدون آسرایی آلبوم غریبه,    آهنگ قدیمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 شنبه 21 دی 1398


,   
,    متن آهنگ قدیمی فریدون آسرایی غریبه
,    متن آلبوم غریبه فریدون آسرایی
,    فریدون آسرایی آلبوم غریبه
,    آهنگ قدیمی فریدون آسرایی دوستت دارم
,    متن آلبوم غریبه فریدون آسرایی
,    آهنگهای شاد فریدون آسرایی
,    متن آهنگ خاطره فریدون آسرایی
,    متن آهنگ هنوزم همونیم فریدون آسرایی
,    متن اهنگ غریبه ابی
,    متن آهنگ
,   

 

♫♫ خاطره هر جا که میری به یاد من باش
اون ور دنیا که میری به یاد من باش
خاطره هر جا که میری به یاد من باش
اون ور دنیا که میری به یاد من باش
کنار هر شقایقی هر جا که دیدی عاشقی
به یاد من باش... به یاد من باش ... به یاد من باش
هر جا صدایی خسته بودهر جا دلی شکسته بود
هر جا لب جاده کسی به انتظار نشسته بود
هر جا کسی نفس نداشت مهلت پیش پس نداشت
هر جا دیدی پرنده ای لونه به جز قفس نداشت
به یاد من باش... به یاد من باش ... به یاد من باش
خاطره هر جا که میری به یاد من باش
اون ور دنیا که میری به یاد من باش
کنار هر شقایقی هر جا که دیدی عاشقی به
یاد من باش... به یاد من باش ... به یاد من باش







برچسب ها متن آهنگ قدیمی فریدون آسرایی غریبه متن آلبوم غریبه فریدون آسرایی فریدون آسرایی آلبوم غریبه آهنگ قدیمی فریدون آسرایی دوستت دارم آهنگهای شاد فریدون آسرایی متن آهنگ خاطره فریدون آسرایی متن آهنگ هنوزم همونیم فریدون آسرایی متن اهنگ غریبه ابی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو