loading...

My Songs

,    متن آهنگ چشمای خواب الود,    متن آهنگ زیبای خواب الود سینا سرلک,    متن آهنگ زیبای خواب آلود سینا سرلک ,    متن آهنگ ویدیو زیبای خواب آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 شنبه 28 دی 1398


,    متن آهنگ چشمای خواب الود
,    متن آهنگ زیبای خواب الود سینا سرلک
,    متن آهنگ زیبای خواب آلود سینا سرلک
,    متن آهنگ ویدیو زیبای خواب آلود سینا سرلک
,    متن زیبای خواب آلود سینا سرلک
,    آهنگ ویدیو سینا سرلک زیبای خواب الود
,    متن آهنگ سینا سرلک چشمهای خواب آلود
,    سینا سرلک زیبای لعنتی
,    متن آهنگ سینا سرلک چشمای آبی
,    متن آهنگ
,   

امون از چشمهای تو از این زیبای خواب آلود ندیدن کی تو رو میخواست ندیدن عاشقت کی بود

تحمل یعنی اینکه تو بفهمی معنیه درد رو نمیدونی چه چیزایی بهم میریزه یک مرد رو
تویه موهات غرقم کن تو این امواجه طوفانی من از تو عشق میخوامو نوازشهای طولانی طولانی

دوباره شونه های تو دوباره های های من چه جای خوبیه آغوش برای دردهای من
دوباره شونه های تو دوباره های های من چه جای خوبیه آغوش برای دردهای من

تکست آهنگ زیبای خواب آلود سینا سرلک

تو رو جای همه میخوام تو رو جای همه دارم
شاید واسه همینه که من از تو واهمه دارم , من از تو واهمه دارم , من از تو واهمه دارم

تو از یک پنجره میری تمامه منظره میره
ما از هم خاطره داریم مگه این خاطره میره , مگه این خاطره میره , مگه این خاطره میره

تحمل یعنی اینکه تو بفهمی معنیه درد رو نمیدونی چه چیزایی بهم میریزه یک مرد رو
تویه موهات غرقم کن تو این امواجه طوفانی من از تو عشق میخوامو نوازشهای طولانی طولانی

دوباره شونه های تو دوباره های های من چه جای خوبیه آغوش برای دردهای من
دوباره شونه های تو دوباره های های من چه جای خوبیه آغوش برای دردهای من

**







برچسب ها متن آهنگ چشمای خواب الود متن آهنگ زیبای خواب الود سینا سرلک متن آهنگ زیبای خواب آلود سینا سرلک متن آهنگ ویدیو زیبای خواب آلود سینا سرلک متن زیبای خواب آلود سینا سرلک آهنگ ویدیو سینا سرلک زیبای خواب الود متن آهنگ سینا سرلک چشمهای خواب آلود سینا سرلک زیبای لعنتی متن آهنگ سینا سرلک چشمای آبی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو