loading...

My Songs

X دانلود اهنگ میلرزه این زلزله قلبمو X دانلود اهنگ میلرزونه این زلزله قلبمو دینو ایمونمو X دانلود اهنگ شهاب مظفری میلرزونه این زلزله قلبمو X کلیپ میلرزونه این زلزله قلبمو X دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 192 دوشنبه 24 دی 1397
X دانلود اهنگ میلرزه این زلزله قلبمو X دانلود اهنگ میلرزونه این زلزله قلبمو دینو ایمونمو X دانلود اهنگ شهاب مظفری میلرزونه این زلزله قلبمو X کلیپ میلرزونه این زلزله قلبمو X دانلود آهنگ میلرزونه این زلزله قلبمو دین و ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات X دانلوداهنگ میلرزونه این زلزله قلبمو X دانلودآهنگ میلرزونه این زلزله قلبمو X دانلود اهنگ حدی داره دل بردن X میلرزونه این زلزله قلبمو دینو ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات

 

متن آهنگ شهاب مظفری به اسم دلبریتو کمترش کن

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪ چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم بیا دلبریتو یکم کمترش کن ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
دلم عاشقه بیشتر از این نذار عاشقت شم داره میره قلبم بیا باورش کن
حدی دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪ دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

دانلود آهنگ غمگین شهاب مظفری به نام دلبریتو کمترش کن

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪ میلرزونه این زلزله قلبمو دین و ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
یه آدم توی زندگی غیر اینکه کسی مث تو داشته باشه مگه چیری میخواد
حدی دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره

 

 

 

 

 

http://badaztomusic.com/%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%ba%d9%85%da%af%db%8c%d9%86-%d8%b4%d9%87%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%b8%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%af%d9%84%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%aa%d9%88-%da%a9%d9%85%d8%aa%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d9%86/








برچسب ها دانلود اهنگ میلرزه این زلزله قلبمو دانلود اهنگ میلرزونه این زلزله قلبمو دینو ایمونمو دانلود اهنگ شهاب مظفری میلرزونه این زلزله قلبمو کلیپ میلرزونه این زلزله قلبمو دانلود آهنگ میلرزونه این زلزله قلبمو دین و ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات دانلوداهنگ میلرزونه این زلزله قلبمو دانلودآهنگ میلرزونه این زلزله قلبمو دانلود اهنگ حدی داره دل بردن میلرزونه این زلزله قلبمو دینو ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو