loading...

My Songs

فرصت نشد عاشق بشم با تو با تویی که سرد و بی رحمیفرصت نشد حتی بگم برگرد با اینکه حرفامو نمیفهمیحرفی نمونده واسه ی گفتن حرفامو از چشام پیدا کن رفتی ندیدی پای من سسته حال منو حالا تماشا کنحال منو حالا تم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 103 جمعه 03 آبان 1398

فرصت نشد عاشق بشم با تو
با تویی که سرد و بی رحمی
فرصت نشد حتی بگم برگرد
با اینکه حرفامو نمیفهمی
حرفی نمونده واسه ی گفتن
حرفامو از چشام پیدا کن
رفتی ندیدی پای من سسته
حال منو حالا تماشا کن
حال منو حالا تماشا کن

بارون که میزنه دیوونه میشم عطر تو میپیچه
خودت که میدونی دنیا بدون عشق تو هیچه
من به یاد تو روزو شب میکنم یعنی عاشقم من
به یاد تو این کوچه ها رو طی میکنم من

♫♫♫

https://www.texahang.org

میگم برو با اینکه میدونم
وقتی نباشی حالم آشوبه
محکوم به موندن نیستی وقتی
حال تو جای دیگه ای خوبه
داری نگاهم میکنی حالا
مثل قدیم انگار مغروری
میری و از حالم نمیفهمی
قلبت نمیکوبه تو که دوری
قلبت نمیکوبه تو که دوری

بارون که میزنه دیوونه میشم عطر تو میپیچه
خودت که میدونی دنیا بدون عشق تو هیچه
من به یاد تو روزو شب میکنم یعنی عاشقم من
به یاد تو این کوچه ها رو طی میکنم من

ترانه سرا : مهدیه فتاحی و یکتا شاه مرادی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو