loading...

My Songs

بگو مگه دلت میاد هی باهام قهر میکنی تو با این کارات داری زندگیمو زهر میکنی   چجوری داری بی من روزا رو سر میکنی بگو مگه دلت میاد لباسایی که بهت میاد برای من نپوشی   بگو مگه دلت میاد هی ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 304 شنبه 28 دی 1398

بگو مگه دلت میاد هی باهام قهر میکنی

تو با این کارات داری زندگیمو زهر میکنی

  چجوری داری بی من روزا رو سر میکنی

بگو مگه دلت میاد لباسایی که بهت میاد برای من نپوشی

 

بگو مگه دلت میاد هی باهام قهر میکنی

تو با این کارات داری زندگیمو زهر میکنی

  چجوری داری بی من روزا رو سر میکنی

بگو مگه دلت میاد لباسایی که بهت میاد برای من نپوشی

 

وقتی باهات حرف میزنم سرت همش توو گوشی

مگه نمیدونی که میمیره برات این که روبروشی

داره منو یادش میره تنهایی خوابش میره

لعنت به این شبایی که بدون تو سرم رو بالش میره

داره منو یادش میره تنهایی خوابش میره

لعنت به این شبایی که بدون تو سرم رو بالش میره   

بگو چجوری شباتو بدون من صبح کردی

نفهمیدی که دوست دارم چرا خودتو گم کردی

میمیرم همون روزی که تو رو با غریبه میبینم

میشینم به انتظار روزی که تو برگردی 

داره منو یادش میره تنهایی خوابش میره

لعنت به این شبایی که بدون تو سرم رو بالش میره

داره منو یادش میره دنبال یارش میره

دلم هنوز پیش چشای نازشو صورت ماهش گیره

داره منو یادش میره تنهایی خوابش میره

لعنت به این شبایی که بدون تو سرم رو بالش میره

داره منو یادش میره تنهایی خوابش میره

لعنت به این شبایی که بدون تو سرم رو بالش میره

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو