loading...

My Songs

,    متن آهنگ چشمات خواب الوده,    شهاب تیام چشمات راز آلوده 320,    متن آهنگ ویدیو چشمات راز الوده,    متن آهنگ راز الود,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 256 شنبه 28 دی 1398


,    متن آهنگ چشمات خواب الوده
,    شهاب تیام چشمات راز آلوده 320
,    متن آهنگ ویدیو چشمات راز الوده
,    متن آهنگ راز الود
,    چشمات راز آلوده تیام
,    متن آهنگ جدید شهاب تیام
,    متن آهنگ چشمات راز آلوده
,    متن آهنگ شهاب تیام ماجرا
,    آهنگ شهاب تیام رازالود
,    متن آهنگ
,   

 

متن آهنگ جدید شهاب تیام راز آلود

باورت میشه که این روزا بارون باعث زجر منه با خودم هی میگم یعنی کی داره با تو قدم میزنه
یعنی کی داره تو نم نمه بارون تو رو نفس میکشه
تو رو میفهمه و واسه بودن با تو از همه دست میکشه

تو که نمیدونی هنوز تو رو دارم چقدر بارون از چشات طلب کارم

چشمات راز آلوده چرا نگاه کنم باز بیهوده هر کس از اون چشا بیفته واسه همیشه نابوده
چشمات راز آلوده چرا نگاه کنم باز بیهوده هر کس از اون چشا بیفته واسه همیشه نابوده

شعر آهنگ جدید شهاب تیام راز آلود

چرا نمیتونی بشی فراموشم واسه تو روشن نیست چقدر خاموشم
تو که نمیدونی هنوز تو رو دارم چقدر بارون از چشات طلب کارم

با خودم هی میگم یعنی کی داره با تو قدم میزنه

چشمات راز آلوده چرا نگاه کنم باز بیهوده هر کس از اون چشا بیفته واسه همیشه نابوده
چشمات راز آلوده چرا نگاه کنم باز بیهوده هر کس از اون چشا بیفته واسه همیشه نابوده







برچسب ها متن آهنگ چشمات خواب الوده شهاب تیام چشمات راز آلوده 320 متن آهنگ ویدیو چشمات راز الوده متن آهنگ راز الود چشمات راز آلوده تیام متن آهنگ جدید شهاب تیام متن آهنگ چشمات راز آلوده متن آهنگ شهاب تیام ماجرا آهنگ شهاب تیام رازالود متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو