loading...

My Songs

  پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید Download New Music Hamed Homayoun – Hese Asheghi   برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید  حسی که بین من و تو اتفاق افتاد زندگیم ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 82 شنبه 28 دی 1398

 

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

Download New Music Hamed Homayoun – Hese Asheghi

دانلود آهنگ حس عاشقی از حامدهمایون

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

حسی که بین من و تو اتفاق افتاد زندگیم بی تو فلج بود با تو راه افتاد
من هوامو از نفس های تو میگیرم دستمو عشقم بگیر من بی تو میمیرم
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم من جهانم رو به لبخند تو مدیونم


حسی که بین من و تو اتفاق افتاد زندگیم بی تو فلج بود با تو راه افتاد
من هوامو از نفس های تو میگیرم دستمو عشقم بگیر من بی تو میمیرم
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم من جهانم رو به لبخند تو مدیونم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو