loading...

My Songs

  در کشور عشق هیچ کس رهبر نیست هیچ شاهی به گدا سرور نیست باورم کم کرده اند این بهترین اما تو باور کن مرا اما تو باور کن مرا زورقی در موج دریا باش و ناگه یار و یاور کن مرا یار و یاور کن مرا یار و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 151 جمعه 19 مهر 1398

 

در کشور عشق هیچ کس رهبر نیست
هیچ شاهی به گدا سرور نیست
باورم کم کرده اند این بهترین
اما تو باور کن مرا
اما تو باور کن مرا
زورقی در موج دریا باش و ناگه یار و یاور کن مرا
یار و یاور کن مرا
یار و یاور کن مرا
سربلند کن ماه من شو غرق حیرت کن مرا
عاشقم من پیش مردم درس عبرت کن مرا
سربلند کن ماه من شو غرق حیرت کن مرا
عاشقم من پیش مردم درس عبرت کن مرا

sarimusic.net

دو چشم عاشقت دردیست که بر جان من افتاده است
بنازم این قلندر را هنوز از پا نیافتاده است
هنوز از پا نیافتاده است
اگر عاشق کشی رسم و مرامه خوب رویان است
بکش مارا بکش مارا که دایم عید قربان است
که دایم عید قربان است
پریشان خاطرآن آواره در صحرای گیسویت
هزاران شب خراب افتاده در کنج سر مویت
من از سمت سپاه عشق بازان آمدم سویت
که بنویسم خجالت می کشد ماه از گل رویت
ماه از گل رویت

 

دانلود








برچسب ها دانلود اهنگ تو باور کن مرا امید دانلود اهنگ قلندر امید با لینک مستقیم دانلود آهنگ قلندر از امید با کیفیت 320 دانلود آهنگ قلندر امید ویکی صدا دانلوداهنگ امید درکشورعشق هیچکس رهبرنیست دانلود آهنگ اگر عاشق کشی رسم و مرام دانلود موزیک ویدیو قلندر از امید دانلود آهنگ امید حضرت عشق دانلود آهنگ قلندر از امید با کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو