loading...

My Songs

آهنگ عشق و عاشقی ایرجکی میگه عشق و عاشقی دروغه؟دل که بدون عشقه بی فروغهنوبتیه تو صف باید بایستیم بازار عشقو عاشقی شلوغهوالا عشق دروغ نیست از جوونها بپرسیناگر باور ندارین اینو از اونا بپرسیننگو پیر شدم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 365 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398

آهنگ عشق و عاشقی ایرج

کی میگه عشق و عاشقی دروغه؟
دل که بدون عشقه بی فروغه
نوبتیه تو صف باید بایستیم
بازار عشقو عاشقی شلوغه
والا عشق دروغ نیست از جوونها بپرسین
اگر باور ندارین اینو از اونا بپرسین

نگو پیر شدم من، دیگه سیر شدم من
به عشق شور و مستی
بدو ای عزیزم، مثل قهرمانا


عشقو بگیر دو دستی

بیا عاشقی کن این دو سه روز هستی
اگر این چنینی از غم و غصه رستی

می خوام که ترکت کنم نمیشه
دوست دارم من عزیزم همیشه
گرقته عشق تو تار وپودم
نمی دونم اخرش چی میشه؟

سلام عاشق سلام عشقه
کلام عاشق کلام عشقه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو