loading...

My Songs

دوریتو نمیتونم دیگه طاقت بیارم میدونی که من چقدر دوست دارم کاش بدونی که چقدر بی تو پریشونم و بعد نگو میری میدونی باورش سخته چقدر شبا این دیوونه با عشق تو تو تنهاییاش سر کرده نم بارون و خیابون خاطرات

♥حسـ ــین♥ بازدید : 113 شنبه 07 اردیبهشت 1398

دوریتو نمیتونم دیگه طاقت بیارم میدونی که من چقدر دوست دارم

کاش بدونی که چقدر بی تو پریشونم و بعد نگو میری میدونی باورش سخته چقدر

شبا این دیوونه با عشق تو تو تنهاییاش سر کرده نم بارون و خیابون خاطراتو دو برابر کرده

گاهی وقتا زود به زود این دل من واسه ی دلت تنگ میشه تنها راه عشق و ابراز علاقم همین آهنگ میشه

شبا این دیوونه با عشق تو تو تنهاییاش سر کرده نم بارون و خیابون خاطراتو دو برابر کرده

گاهی وقتا زود به زود این دل من واسه ی دلت تنگ میشه تنها راه عشق و ابراز علاقم همین آهنگ میشه

http://next1.ir

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو