loading...

My Songs

دانلود آهنگ جدید علی اسحاقی بنام عروسی تو,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی اسحاقی بنام عروسی تو ,متن آهنگ علی اسحاقی بنام عروسی تو ,متن آهنگ,دانلود آهنگ علی اسحاقی بنام عروسی تو با کیفیت 320,کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 210 پنجشنبه 15 آذر 1397

دانلود آهنگ جدید علی اسحاقی بنام عروسی تو,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی اسحاقی بنام عروسی تو ,متن آهنگ علی اسحاقی بنام عروسی تو ,متن آهنگ,دانلود آهنگ علی اسحاقی بنام عروسی تو با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول علی اسحاقی بنام عروسی تو ,

دانلود اهنگ احساسی وعاشقانه علی اسحاقی بنام  عروسی تو

***پیشنهاد برای دانلود***

امشب عروسیه توی
کف میزنن برای تو
منم از این دور میشینم اشک میریزم برای تو
یادم میاد میگفتی که من با توام تو با منی
حرف خودت یادت رفت؟یادت باشه تو با اونی
اشکای پر پر شدمو من میریزم پشت سرت
ولی بدون قلب علی دق میکنه عیب نداره فدا سرت

 

 


خدا نشد بگیرمش واسه یه بار دستای اون
دست خوشبختی رو باز خدا گذاشت تو دست اون
خدایا امشب دل من نشسته تو تنهایی هاش
از من گذشت ولی خودت خدا بشو پشت و پناش

اشک منو ندیدیــو نموندی دیگه پای من
چی شد ازم گذشتیــو پر زدی از دنیای من

..........................................

 

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

 

http://btab74.rozblog.com/post/4







برچسب ها دانلود آهنگ جدید علی اسحاقی بنام عروسی تو دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی اسحاقی بنام عروسی تو متن آهنگ علی اسحاقی بنام عروسی تو متن آهنگ دانلود آهنگ علی اسحاقی بنام عروسی تو با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول علی اسحاقی بنام عروسی تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو