loading...

My Songs

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫ از نگاه تو دارم دور میشم غم به جای تو یه دم میاد پیشم تو سرم اینه که بعد از چی میشه دلخورم از سرنوشتی که عمر من رفت پای عشقی که قرار نبود سهم من بشه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 193 شنبه 21 اردیبهشت 1398

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

از نگاه تو دارم دور میشم غم به جای تو یه دم میاد پیشم

تو سرم اینه که بعد از چی میشه

دلخورم از سرنوشتی که عمر من رفت پای عشقی که

قرار نبود سهم من بشه

راه قلب تو با قلب من یکی کن و حال من بی تو خرابه فکری کن

که از تموم دنیا دست کشیدم

دوری دلخراشه واسم سخته جام تو قلب تو نباشه

اگه نبینمت عمرم آخراشه

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

 کی شد که من و تو حرف همو بفهمیم حیف شد میشد جای غم بگیم بخندیم

کی شد نشد به هم دل ببندیم

سرد شد تب عشق من و تو غمت درد شد دل تو مردد شد

به سادگی ازم رد شد

راه قلب تو با قلب من یکی کن و حال من بی تو خرابه فکری کن

که از تموم دنیا دست کشیدم

دوری دلخراشه واسم سخته جام تو قلب تو نباشه

اگه نبینمت عمرم آخراشه

 


,   
,    دانلود آهنگ احمد صفایی کی شد
,    دانلود اهنگ حیف شد احمد صفایی
,    اهنگ جدید احمد صفایی حیف شد
,    دانلود حیف شد احمد صفایی
,    احمد صفایی دلخورم از سرنوشتی که
,    دانلود اهنگ دلخورم از سرنوشتی که
,    متن اهنگ احمد صفایی حیف شد
,    آهنگ حیف شد احمد صفایی
,    دلخورم از سرنوشتی که عمر من رفت

,   

 

next1.ir/دانلود-آهنگ-جدید-احمد-صفایی-با-نام-حیف-ش/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Now Download

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download

 







برچسب ها دانلود آهنگ احمد صفایی کی شد دانلود اهنگ حیف شد احمد صفایی اهنگ جدید احمد صفایی حیف شد دانلود حیف شد احمد صفایی احمد صفایی دلخورم از سرنوشتی که دانلود اهنگ دلخورم از سرنوشتی که متن اهنگ احمد صفایی حیف شد آهنگ حیف شد احمد صفایی دلخورم از سرنوشتی که عمر من رفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو