loading...

My Songs

,    متن اهنگ بهنام صفوی عشق,    متن ریمیکس آهنگ عشق من باش بهنام صفوی,    متن آهنگ عشق من باش بهنام صفوی,    متن آهنگ عشق من باش با لینک مس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 277 جمعه 27 اردیبهشت 1398



,    متن اهنگ بهنام صفوی عشق
,    متن ریمیکس آهنگ عشق من باش بهنام صفوی
,    متن آهنگ عشق من باش بهنام صفوی
,    متن آهنگ عشق من باش با لینک مستقیم
,    اهنگ عشق من باش جون من باش از رضا صادقی
,    متن آهنگ عشق من باش بهنام صفوی
,    متن اهنگ عشق من باش جون من باش نذار این دلو تنهاش
,    آکورد آهنگ عشق من باش جون من باش
,    متن آهنگ بهنام صفوی


خوب من ميخوامت آرزومه بيام تو خوابت     عزيزم بخنديم بشم محو صورت ماهت

دوست دارم بميرم اما اون اشكاتو نبينم     بردي تو ديگه قلب من ميخوام اون دستاتو بگيرم

 

عشق من باش جون من باش     نزاري يه روز اين دلو تنهاش

اي ديوونه دوست دارم     نميتونم از تو چشم بردارم

*****

عشق من با تو شادم     آخه نميري تو از يادم

روزي كه تورو ديدم     دلمو به دل تو دادم

حالا من ميدونم بي تو يه لحظه نميتونم     تا دنيا،باشه پا بر جا به پاي عشقت ميمونم

عشق من باش جون من باش     نزاري يه روز اين دلو تنهاش

اي ديوونه دوست دارم     نميتونم از تو چشم بردارم

براي داشتن تو حتي واسه يه لحظه     جونمو زندگيمو بدم بازم مي ارزه

دلم ميلرزززززززززززززززززززه

 

(عشق من باش جون من باش     نزاري يه روز اين دلو تنهاش

اي ديوونه دوست دارم     نميتونم از تو چشم بردارم)2

 

 

http://shayansnd2011.blogfa.com/post/17

 







برچسب ها متن اهنگ بهنام صفوی عشق متن ریمیکس آهنگ عشق من باش بهنام صفوی متن آهنگ عشق من باش بهنام صفوی متن آهنگ عشق من باش با لینک مستقیم اهنگ عشق من باش جون من باش از رضا صادقی متن اهنگ عشق من باش جون من باش نذار این دلو تنهاش آکورد آهنگ عشق من باش جون من باش متن آهنگ بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو