loading...

My Songs

  تو رو من خون دل خوردم از این دلواپسی مردم ببین دست نیازم رو به اغوش خدا بردم همیشه دلخوشیم این بود که از حالم خبر داشتی یه وقتایی دعا کردمتو دنیام پاتو می ذاشتی تو این هفت روزه هر هفته تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 210 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

 

تو رو من خون دل خوردم از این دلواپسی مردم

ببین دست نیازم رو به اغوش خدا بردم

همیشه دلخوشیم این بود که از حالم خبر داشتی

یه وقتایی دعا کردمتو دنیام پاتو می ذاشتی

تو این هفت روزه هر هفته تو این تکراره این روزا

بذار دلواپسیم کم شه بذار آروم شه این دنیا

تو این شب های بارونی چقدر محتاج چشماتم

 

تموم دلخوشیم اینه که من مغلوب دنیاتم

تو این هفت روزه هر هفته تو این تکراره این روزا

بذار دلواپسیم کم شه بذار آروم شه این دنیا

تو این شبهای بارونی چقدر محتاج چشماتم

تموم دلخوشیم اینه که من مغلوب دنیاتم

میدونم تا دم آخربه پات میمونم و هستم

نمیدونم چجوری شدبه رویای تو دل بستم

تویی انگیزه ی جونم واسه هر لحظه ی این تن

منی که مردم از دوریت نگاهی کن به سمت من

ببین هفت روز هر هفته بذار دلواپسیم کم شه

تو این شبای بارونی چقدر محتاج چشماتم

تموم دلخوشیم اینه که من مغلوب دنیاتم

ببین هفت روز هر هفته تویی تکرار این روزا م

بذار دلواپسیم کم شه بذار آروم شه دنیام

تو این شب های بارونی چقدر محتاج چشماتم

تموم دلخوشیم اینه که من مغلوب دنیاتم







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ تو رو من خون دل خوردم از این دلواپسی مردم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید تو رو من خون دل خوردم از این دلواپسی مردم متن آهنگ تو رو من خون دل خوردم از این دلواپسی مردم کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو رو من خون دل خوردم از این دلواپسی مردم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی تو رو من خون دل خوردم از این دلواپسی مردم دانلود آهنگ بیکلام تو رو من خون دل خوردم از این دلواپسی مردم کد آهنگ پیشواز همراه اول تو رو من خون دل خوردم از این دلواپسی مردم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو