loading...

My Songs

متن آهنگ دنیای من تعبیر چشمای توئه  ,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دنیای من تعبیر چشمای توئه ,دنیای من تعبیر چشمای توئه ,دانلود آهنگ دنیای من تعبیر چشمای توئه  با کیفیت 320,ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 366 پنجشنبه 16 خرداد 1398

متن آهنگ دنیای من تعبیر چشمای توئه  ,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دنیای من تعبیر چشمای توئه ,دنیای من تعبیر چشمای توئه ,دانلود آهنگ دنیای من تعبیر چشمای توئه  با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول دنیای من تعبیر چشمای توئه  ,دانلود آهنگ جدید دنیای من تعبیر چشمای توئه ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دنیای من تعبیر چشمای توئه  ,

 

 

دانلود آهنگ دنیای من تعبیر چشمای توئه

عزیزم عشقمون قصه شده💔🥀

مریضم  یه روز نبینم عکست😔

ندیدم حلقمونو تو دستت💔🥀

منو شکستی رفتی حالو روزم خراب

نشد یه شب به خاطرت اشک چشمام نباره😭😭💔😔

وقتی بارون میباره بدجور میگیره قلبم

وعده دیدار ما پنجشنبه ها رو قبرم😔

🖤🖤🥀

Download







برچسب ها متن آهنگ دنیای من تعبیر چشمای توئه Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام دنیای من تعبیر چشمای توئه دنیای من تعبیر چشمای توئه دانلود آهنگ دنیای من تعبیر چشمای توئه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول دنیای من تعبیر چشمای توئه دانلود آهنگ جدید دنیای من تعبیر چشمای توئه متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دنیای من تعبیر چشمای توئه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو