loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ مدیون معین,    دانلود اهنگ معین به تو مدیونم با لینک مستقیم,    دانلود موزیک ویدیو به تو مدیونم معین,    دانلود آهنگ به تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 195 شنبه 18 خرداد 1398



,    دانلود اهنگ مدیون معین
,    دانلود اهنگ معین به تو مدیونم با لینک مستقیم
,    دانلود موزیک ویدیو به تو مدیونم معین
,    دانلود آهنگ به تو مدیونم
,    دانلود آهنگ تو که تموم دنیامی معین
,    اهنگ جديد معين
,    دانلود اهنگ به تو مدیونم معین
,    دانلود اهنگ هرچه هستم عاشقم معین
,    دانلود آهنگ هوای خونه معین

,   

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Moein – Be To Madyoonam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Moein – Be To Madyoonam

————————————-

متن آهنگ جدید معین به نام به تو مدیونم

هر چی تو زندگی دارم و ندارم

هر چقدر دلخوشی هست تو روزگارم

این همه احساس خوب که روبرومه

به خدا به خدا من از تو دارم

به تو مدیونم و میدونم

بسته است به نگات جونم

عاشق تو می مونم

به تو مدیونم و وابسته ام

از دوری تو خسته ام

آخه چیکار ِ کنم که عاشقت هستم

************

با تو زندگی رو ساختن آرزومه

عشق تو نفس نفس توی گلومه

چه کنم فاصله بینمون اگه هست

کار این زمونه ی نامهربونه

به تو مدیونم و میدونم

بسته است به نگات جونم

عاشق تو می مونم

به تو مدیونم و وابسته ام

از دوری تو خسته ام

آخه چیکار کنم که عاشقت هستم

**************

با تو زندگی رو ساختن آرزومه

عشق تو نفس نفس توی گلومه

چه کنم فاصله بینمون اگه هست

کار این زمونه ی نامهربونه

به تو مدیونم و میدونم

بسته است بهِ نگات جونم

عاشق تو می مونم

به تو مدیونم و وابسته ام

از دوری تو خسته ام

آخه چیکار کنم که عاشقت هستم

 

 

 

https://mytopseda.ir







برچسب ها دانلود اهنگ مدیون معین دانلود اهنگ معین به تو مدیونم با لینک مستقیم دانلود موزیک ویدیو به تو مدیونم معین دانلود آهنگ به تو مدیونم دانلود آهنگ تو که تموم دنیامی معین اهنگ جديد معين دانلود اهنگ به تو مدیونم معین دانلود اهنگ هرچه هستم عاشقم معین دانلود آهنگ هوای خونه معین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو