loading...

My Songs

سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازممتن اهنگ سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازمگل خوشگل و زیبا همه رازو نیازمدلم تنگه برایتبرای اون صدایتتو گوشامه همیشهصدای خنده هایتسحر دختر نازم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 142 سه شنبه 21 خرداد 1398


سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم

متن اهنگ سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم

سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم

دلم تنگه برایت

برای اون صدایت

تو گوشامه همیشه



صدای خنده هایت

سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم

حالا افتاده ای اونور دنیا

منم اینور دنیا

تو این شهرو تو اون شهر

شدم غمگینو تنها

شدم غمگینو تنها

حالا افتاده ای اونور دنیا

منم اینور دنیا

تو این شهرو تو اون شهر

شدم غمگینو تنها

شدم غمگینو تنها

سحــر دختــر نازم . تویــی غنچـــه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم

منم اینور دنیا

تو این شهرو تو اون شهر

شدم غمگینو تنها

شدم غمگینو تنها

منم اینور دنیا

تو این شهرو تو اون شهر

شدم غمگینو تنها

شدم غمگینو تنها

سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم

سحــر دختــر نازم . تویــی غنچـــه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم

سحــر دختــر نازم . تویــی غنچـــه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم

سحــر دختــر نازم . تویــی غنچـــه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم

سحــر دختــر نازم . تویــی غنچـــه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم
http://www.gap8.ir/mah-83/








برچسب ها Text music متن آهنگ عاشقانه متن آهنگ قدیمی دانلود آهنگ سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم متن آهنگ های قدیمی تکست آهنگ سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم شعر آهنگ سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم تکست آهنگ آکورد آهنگ سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم متن آهنگ غمگین سایت تکست آهنگ تکست موزیک سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم سایت متن آهنگ متن ترانه سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم متن آهنگ سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم lyric song & music سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو