loading...

My Songs

    دست منو تو دستاتو سهم منه همه دنیاتو جون منی میمونم باتو هرشب تو خوابمی رویاتو بگو به خود من حرفاتو میدونی نمیگیرن جاتو فقط با تو عشقم میتونم آروم شم بازم مثل هرشب بیا تو آغوشم رو هرکی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 294 پنجشنبه 04 مهر 1398

 

 

دست منو تو دستاتو
سهم منه همه دنیاتو
جون منی میمونم باتو
هرشب تو خوابمی رویاتو
بگو به خود من حرفاتو
میدونی نمیگیرن جاتو
فقط با تو عشقم میتونم آروم شم
بازم مثل هرشب بیا تو آغوشم
رو هرکی جز تو چشمامو میبندم
تو رو میبینم تو آیندم تو رو میبینم تو آیندم

 http://sv-dl.com/

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی فقط با تو عشقم با لینک مستقیم

وقتی که پیشمی خوشحالم
عشق اومده باتو دنبالم
چه سال خوبیه امسالم
عشق تو رو تا دلم فهمید
زندگی واسه ی من خندید
خوشبختی بارون شد و بارید
فقط با تو عشقم میتونم آروم شم
بازم مثل هرشب بیا تو آغوشم
رو هرکی جز تو چشمامو میبندم
تو رو میبینم تو آیندم
فقط با تو عشقم میتونم آروم شم
بازم مثل هرشب بیا تو آغوشم
رو هرکی جز تو چشمامو میبندم
تو رو میبینم تو آیندم تو رو میبینم تو آیندم

 

دانلود باکس







برچسب ها دانلود اهنگ عشق تو رو تا دلم فهمید دانلود آهنگ شادمهر فقط با تو عشقم 320 دانلود آهنگ شادمهر فقط با تو عشقم ریمیکس دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام فقط با تو دانلود آهنگ دست منه توی دستاتو شادمهر آهنگ فقط با تو عشقم میتونم آروم شم دانلود اهنگ وقتی که پیشمی خوشحالم عشق اومده با تو دنبالم آهنگ فقط با تو عشقم میتونم آروم شم ریمیکس فقط باتو عشقم میتونم آروم شم ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو