loading...

My Songs

  عمرمو پای تو باختم حیف رویای که ساختم هر چی که بود و نیست رو تو اثر نداشت اون که تو گریه ها جا موند قبل رفتن بی صدا موند خیلی کم بود ولی واسه تو کم نذاشت دیگه تمومه بسمه هر چی شکستم از خودم از

♥حسـ ــین♥ بازدید : 410 سه شنبه 09 مهر 1398

 

عمرمو پای تو باختم
حیف رویای که ساختم
هر چی که بود و نیست
رو تو اثر نداشت
اون که تو گریه ها جا موند
قبل رفتن بی صدا موند
خیلی کم بود ولی
واسه تو کم نذاشت
دیگه تمومه بسمه هر چی شکستم
از خودم از همه خستم باید از یادم بری
دیگه تمومه تو رو سپردم به دریا من میرم
تنهای تنهای اینجوری اروم تری


,   

https://www.tarafdari.com

 

من چمدونم بسته شده از خیلی وقته
اما بازم برام سخته به تو بگم خداحافظ
دیوونگیمو خنده هامون زیر بارون
اون همه آرزوهامون از یادم نمیره هرگز
دیگه تمومه بسمه هر چی شکستم
از خدا از همه خستم باید از یادم بری
دیگه تمومه تو رو سپردم به دریا من میرم
تنهای تنهای اینجوری اروم تری







برچسب ها متن اهنگ عمرمو پای تو باختم دانلود اهنگ دیانا دیگه تمومه بسمه هرچی شکستم دانلود آهنگ دیانا دیگه تمومه 320 دانلود اهنگ من چمدونم بسته شدست خیلی وقته دانلود آهنگ دیانا دیگه تمومه با لینک مستقیم اهنگ بی کلام دیگه تمومه از دیانا دانلود ریمیکس اهنگ دیگه تمومه دیانا دانلود موزیک ویدیو دیانا دیگه تمومه آکورد آهنگ دیگه تمومه دیانا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو