loading...

My Songs

,    ,    متن آهنگ من با تو خوشم,    دانلود ریمیکس آهنگ من با تو خوشم محسن چاوشی,    متن آهنگ من با تو خوشم اروم نداره دلم,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 یکشنبه 14 مهر 1398


,   
,    متن آهنگ من با تو خوشم
,    دانلود ریمیکس آهنگ من با تو خوشم محسن چاوشی
,    متن آهنگ من با تو خوشم اروم نداره دلم
,    من با تو خوشم علی سنتوری
,    اهنگ من با تو خوشم خوشم خوشم
,    دانلود آهنگ من با تو خوشم خوشم خوشم
,    متن اهنگ چه خوبه همیشه ما باهم باشیم چاوشی
,    دانلود اهنگ من با تو دل خوشم
,    من و تو دشمن درد و غم باشیم

چه خوبه همیشه ما باهم باشیم
منو تو دشمنه دردو غم باشیم
چه خوبه دلامون از امید پره
غم داره از منو تو دل میبره
من با تو خوشم تو خوشی با دله من
از دسته منو تو غصه ها خسته میشم
من با تو خوشم تو خوشی با دله من
از دسته منو تو غصه ها خسته میشم
خونمون به جایه بویه بی کسی
پره از عطر خوش همنفسی
تپشه قلبه تو با نبضه منه
عزیزم لحظهی عاشق شدنه
من با تو خوشم تو خوشی با دله من
از دسته منو تو غصه ها خسته میشم
من با تو خوشم تو خوشی با دله من
از دسته منو تو غصه ها خسته میشم
فکر نکن روبه غروبه زندگی
اگه عاشق باشی خوبه زندگی
برایه دیدن خوبی کافیه
چشاتو وا کنی رو به زندگی
من با تو خوشم تو خوشی با دله من
از دسته منو تو غصه ها خسته میشم
من با تو خوشم تو خوشی با دله من
از دسته منو تو غصه ها خسته میشم
من با تو خوشم







برچسب ها متن آهنگ من با تو خوشم دانلود ریمیکس آهنگ من با تو خوشم محسن چاوشی متن آهنگ من با تو خوشم اروم نداره دلم من با تو خوشم علی سنتوری اهنگ من با تو خوشم خوشم خوشم دانلود آهنگ من با تو خوشم خوشم خوشم متن اهنگ چه خوبه همیشه ما باهم باشیم چاوشی دانلود اهنگ من با تو دل خوشم من و تو دشمن درد و غم باشیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو