loading...

My Songs

وقتی که قهری بامن ندیدنت آسون نیستقصه غم که میشی شنیدنت آسون نیستبه گمونم دل تو جای دیگستدل تو بیش یه رسوای دیگستدست نزاشتی تو تویه دستای مندستاتم عاشق دستای دیگستبا تو بودن واسه من نعمت بوداز تو گفتن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 383 پنجشنبه 18 مهر 1398

وقتی که قهری بامن ندیدنت آسون نیست
قصه غم که میشی شنیدنت آسون نیست
به گمونم دل تو جای دیگست
دل تو بیش یه رسوای دیگست
دست نزاشتی تو تویه دستای من
دستاتم عاشق دستای دیگست


با تو بودن واسه من نعمت بود
از تو گفتن واسه من عادت بود
همه حرفات واسه من آیه عشق
نفس زمزمه رحمت بود 
میدونستی دل من عاشقته
عاشق با همه جور با همه تن عاشقته
اسم تو وقتی تو شعر ترونم میامد
میدونستی غزلو شعرو سخن عاشقته 
حالا من خستم و تن رفته به باد
واسه من شعروسخن رفته به باد
من همون وحشت تندیده عشق 
به گمونم دل من رفته به باد

http://sokootkp.blogfa.com/post/80







برچسب ها متن آهنگ به گمونم دل تو جای دیگست آهنگ میدونستی دل دیوونه من عاشقته دانلود آهنگ دستای تو هایده با کیفیت 320 دانلود اهنگ به گمونم دلت جای دیگست از هایده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو