loading...

My Songs

  ,متن آهنگ عجب صبری خدا دارد ,دانلود اهنگ عجب صبری خدا دارد مهستی ,عجب صبری خدا دارد از دکتر شریعتی ,شعر نیما یوشیج عجب صبری خدا دارد ,شعر عجب صبری خدا دارد از سهراب سپهری ,عجب صبری خدا دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2221 یکشنبه 21 مهر 1398

 

,متن آهنگ عجب صبری خدا دارد

,دانلود اهنگ عجب صبری خدا دارد مهستی

,عجب صبری خدا دارد از دکتر شریعتی

,شعر نیما یوشیج عجب صبری خدا دارد

,شعر عجب صبری خدا دارد از سهراب سپهری

,عجب صبری خدا دارد گلپا

,خواننده شعر عجب صبری خدا دارد

,دانلود عجب صبری خدا دارد هایده

,پروفایل عجب صبری خدا دارد

 

https://ahaang.com

عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم
همان یک لحظه اول، که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان
جهان را با همه زیبایی و زشتی ، به روی یکدگر ، ویرانه میکردم
عجب صبری خدا دارد

اگر من جای او بودم
که می دیدم یکی عریان و لرزان ، دیگری پوشیده از صد جامه رنگین
زمین و آسمان را واژگون مستانه می کردم
عجب صبری خدا دارد

اگر من جای او بودم
برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان
هزاران لیلی ناز آفرین را کو به کو، آواره و دیوانه میکردم
عجب صبری خدا دارد

اگر من جای او بودم
بگرد شمع سوزان دل عشاق سرگردان
سراپای وجود بی وفا معشوق را، پروانه میکردم
عجب صبری خدا دارد

چرا من جای او باشم
همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و
تاب تماشای تمام زشتکاریهای این مخلوق را دارد
وگرنه من بجای او چو بودم
یکنفس کی عادلانه سازشی ، با جاهل و فرزانه میکردم
عجب صبری خدا دارد !







برچسب ها متن آهنگ عجب صبری خدا دارد دانلود اهنگ عجب صبری خدا دارد مهستی عجب صبری خدا دارد از دکتر شریعتی شعر نیما یوشیج عجب صبری خدا دارد شعر عجب صبری خدا دارد از سهراب سپهری عجب صبری خدا دارد گلپا خواننده شعر عجب صبری خدا دارد دانلود عجب صبری خدا دارد هایده پروفایل عجب صبری خدا دارد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو