loading...

My Songs

,    متن آهنگ علی یاسینی نترس,    دانلود اهنگ علی یاسینی نترس,    نترس علی یاسینی,    متن اهنگ این روزا علی یاسینی,    متن اه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 148 جمعه 03 آبان 1398

,    متن آهنگ علی یاسینی نترس
,    دانلود اهنگ علی یاسینی نترس
,    نترس علی یاسینی
,    متن اهنگ این روزا علی یاسینی
,    متن اهنگ برگرد علی یاسینی
,    نترس علی یاسینی متن
,    متن اهنگ پرواز علی یاسینی
,    متن اهنگ بعد تو علی یاسینی
,    متن اهنگ علی یاسینی اگه به من بود

,   

,   

https://www.faratext.com/14979/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%B3-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C.html

وقتی تنت ازم دور میشه نمیدونی چقده بد میگذره
مگه کسی تو دنیا از تو به من نزدیک تره هر روز ببینمت سیر نمیشم از دیدنت

جونه هر دوتامون نرو پیشه تو نمیشه بگیرم جلو این دله وامونده رو
نمیخوام بدونه تو یه لحظه اینجا بودنو از تو حرف زدم همیشه هر جا بودمو

نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همینکه باشی تو بسه باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش

نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همینکه باشی تو بسه باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش

تکست آهنگ نترس علی یاسینی

خوشیات ماله خودت هر چی که غصه ست واسه من
مگه میشه رد شی و پرت نشه حواسه من همه دنیامو پیشه تو جا میذارم از تو دیوونه تر از کجا بیارم

نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همینکه باشی تو بسه باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش

نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همینکه باشی تو بسه باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش

**







برچسب ها متن آهنگ علی یاسینی نترس دانلود اهنگ علی یاسینی نترس نترس علی یاسینی متن اهنگ این روزا علی یاسینی متن اهنگ برگرد علی یاسینی نترس علی یاسینی متن متن اهنگ پرواز علی یاسینی متن اهنگ بعد تو علی یاسینی متن اهنگ علی یاسینی اگه به من بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو