loading...

My Songs

,    متن آهنگ غروب پاییزه مجید فرهنگ,    متن آهنگ غروب پاییزه از اغاسی,    دانلود آهنگ غروب پاییزه جواد یساری,    آهنگ غروب پاییزه دلم غم ان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 311 شنبه 04 آبان 1398


,    متن آهنگ غروب پاییزه مجید فرهنگ
,    متن آهنگ غروب پاییزه از اغاسی
,    دانلود آهنگ غروب پاییزه جواد یساری
,    آهنگ غروب پاییزه دلم غم انگیزه جواد یساری
,    آهنگ غروب پاییزه آغاسی
,    دانلود آهنگ غروب پاییزه ایرج مهدیان
,    متن آهنگ غروب پاییزه قاسم جبلی
,    دانلود آهنگ غروب پاییزه عباس قادری
,    غروب پاییزه خواننده مجید فرهنگ

متن آهنگ غروب پاییزه مجید فرهنگ

غروبه پاییزه   دلم غم انگیزه

چشم فلک نم نم    اشکاشو می ریزه

ای آسمون من هم  دلم پره درده

مثل تو غمگینه از زندگی سرده

جوونی ام خزون شده      دلم بی همزبون شده

عشق و امید زندگیم      نصیب این و اون شده

بهار مونده پشت سرم      پیش پاهام زمستونه

من آن غروب پاییزم          همیشه چشمم گریونه

https://tabtaraneh.net







برچسب ها متن آهنگ غروب پاییزه مجید فرهنگ متن آهنگ غروب پاییزه از اغاسی دانلود آهنگ غروب پاییزه جواد یساری آهنگ غروب پاییزه دلم غم انگیزه جواد یساری آهنگ غروب پاییزه آغاسی دانلود آهنگ غروب پاییزه ایرج مهدیان متن آهنگ غروب پاییزه قاسم جبلی دانلود آهنگ غروب پاییزه عباس قادری غروب پاییزه خواننده مجید فرهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو