loading...

My Songs

,    متن اهنگ محلی نامه رسون,    اهنگ نامه رسون حسن و حسین میرشکاری,    متن اهنگ نامه رسون حسن میرشکاری,    اهنگ نامه رسون حسین میرشکاری,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 811 سه شنبه 03 دی 1398


,    متن اهنگ محلی نامه رسون
,    اهنگ نامه رسون حسن و حسین میرشکاری
,    متن اهنگ نامه رسون حسن میرشکاری
,    اهنگ نامه رسون حسین میرشکاری
,    نامه رسون نامه ره هاده مه یار
,    متن اهنگ تو گتی من دیگه زندون نشومه
,    متن اهنگ حسین میرشکاری نامه رسون
,    متن اهنگ محلی مهرداد پازواری
,    متن اهنگ سعید بهروزی یل و یل بازی
,    متن ترانه های محلی

نامه رسان، نامه ی من دیرشد
کودکِ ولگردفلک پیرشد
خون به رگ زالِ زمان شیرشد
برده ی بیچاره زجان، سیرشد
نامه ی مارانکندبادبرد
یاکه فرستنده اش از یادبرد
یا دگری بردگری دادبرد
صیدشد اندر ره و صیاد بُرد
نامه رسان، نامه ی من دیرشد
کودک ولگردفلک، پیرشد
دیده بردردوخته ام قرن ها
زآتش غم سوخته ام قرن ها
چهره برافروخته ام قرن ها
سوخته ام سوخته ام قرن ها
نامه رسان، نامه ی من دیرشد
کودک ولگردفلک پیرشد
نامه ی یوسف به زلیخارسید
دستخطِ قیس به لیلا رسید
قاصدوامق برعذرا رسید
نامه رسان جان به لب ما رسید
نامه رسان، نامه ی من دیرشد
کودک ولگردفلک پیرشد
لک لک آواره ی بی خانمان
روی چنارآمد و زد آشیان
جوجه برآوردزمان درزمان
هرنوه اش شدسریک دودمان
نامه رسان، نامه ی من دیرشد
کودکِ ولگردفلک پیرشد







برچسب ها متن اهنگ محلی نامه رسون اهنگ نامه رسون حسن و حسین میرشکاری متن اهنگ نامه رسون حسن میرشکاری اهنگ نامه رسون حسین میرشکاری نامه رسون نامه ره هاده مه یار متن اهنگ تو گتی من دیگه زندون نشومه متن اهنگ حسین میرشکاری نامه رسون متن اهنگ محلی مهرداد پازواری متن اهنگ سعید بهروزی یل و یل بازی متن ترانه های محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو