loading...

My Songs

,    ,    متن آهنگ ترکی همین آدام,    متن و ترجمه اهنگ sevdiyim adam,    متن اهنگ سودییم ادام,    متن آهنگ جدید سویل و سوینج,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1085 پنجشنبه 12 دی 1398


,   
,    متن آهنگ ترکی همین آدام
,    متن و ترجمه اهنگ sevdiyim adam
,    متن اهنگ سودییم ادام
,    متن آهنگ جدید سویل و سوینج
,    متن اهنگ او منیم عمروم حیاتیم
,    متن اهنگ من او اینسانین دلیسیم
,    من او اینسانین دلی‌سیم منه ال دِسه، اُلیسیَم او منیم عمریم حیاتیم من‌ده یاریمین نفسیَم
,    متن و ترجمه اهنگ sevil sevinc sevdiyim adam
,    متن آهنگ سئودیگیم اینسان با صدای سویل و سوینج
,    متن آهنگ ترکی
,   

daha ne qem var ne de keder دیگه هیچ غم و غصه ای نیس meni sevdiyim meni sever کسی که عاشقشم عاشقمه deme xos gun gormemisem نگو روز خوش ندیدم


onu gorduyum gune qeder تا زمانی که تو رو دیدم onu hec kim seve bilmez ne qederki sevirem men onu qelbimin derinliklerinde gizletdiyim hemin adam اونو هیچکس به اندازه من نمیتونه دوس داشته باشه اونی که تو گوشه های قلبم قایمش کردم odur Sevdiyim Adam onun ureyinde basqa bir yeri də tamam اونی که دوسش دارم کس دیگه ای تو قلبش نیس و خِلاص

 







برچسب ها متن آهنگ ترکی همین آدام متن و ترجمه اهنگ sevdiyim adam متن اهنگ سودییم ادام متن آهنگ جدید سویل و سوینج متن اهنگ او منیم عمروم حیاتیم متن اهنگ من او اینسانین دلیسیم من او اینسانین دلی‌سیم منه ال دِسه، اُلیسیَم او منیم عمریم حیاتیم من‌ده یاریمین نفسیَم متن و ترجمه اهنگ sevil sevinc sevdiyim adam متن آهنگ سئودیگیم اینسان با صدای سویل و سوینج متن آهنگ ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو