loading...

My Songs

,    متن اهنگ میلاد فلاح نارفیق,    اهنگ نارفیق محمد لطفی ریمیکس,    متن اهنگ در قلبتو روکسی وا نکنیا,    متن اهنگ محمد لطفی در قلبتو, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 151 سه شنبه 24 دی 1398


,    متن اهنگ میلاد فلاح نارفیق
,    اهنگ نارفیق محمد لطفی ریمیکس
,    متن اهنگ در قلبتو روکسی وا نکنیا
,    متن اهنگ محمد لطفی در قلبتو
,    محمد لطفی نارفیق ریمیکس
,    اهنگهای محمد لطفی
,    متن اهنگ محمد لطفی چرا نمیخندی
,    متن اهنگ محمد لطفی شنیدی میگن عشق
,    متن اهنگ نارفیق محمد لطفی
,    متن اهنگ
,   

در قلبتو رو کسی وا نکنیا
خودتو تو دل کسی جا نکنیا
منو تنها نذاریا تنها نذاریا
هر چیم بد بشی بازم تو رو میخوام
کی میگه کم تو رو میخوام
من که گفتم تو رو میخوام
نگفتم تو رو میخوام
آخه من نمیگم همه میگن 
عشق تو وفا نداره
نمیدم پس نمیدم 
این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم 
کجایی دلم گرفته
دیگه نا نداره دل بی قرارم 
به کی بگم گرفته

متن آهنگ در قلبتو رو کسی وا نکنیا محمد لطفی

دلی دوست دارم 
خیلی دوست دارم
خودتم بخوای بری 
عمرا نمیذارم
آخه نفسی جونی چرا نمیدونی
بی خبر از حال خراب من مجنونی
آخه من نمیگم همه میگن 
عشق تو وفا نداره
نمیدم پس نمیدم 
این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم 
کجایی دلم گرفته
دیگه نا نداره دل بی قرارم 
به کی بگم گرفته
آخه من نمیگم همه میگن 
عشق تو وفا نداره
نمیدم پس نمیدم 
این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم 
کجایی دلم گرفته

 







برچسب ها متن اهنگ میلاد فلاح نارفیق اهنگ نارفیق محمد لطفی ریمیکس متن اهنگ در قلبتو روکسی وا نکنیا متن اهنگ محمد لطفی در قلبتو محمد لطفی نارفیق ریمیکس اهنگهای محمد لطفی متن اهنگ محمد لطفی چرا نمیخندی متن اهنگ محمد لطفی شنیدی میگن عشق متن اهنگ نارفیق محمد لطفی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو