loading...

My Songs

,    ,    دانلود اهنگ mp3 خیلی ازت دلخورم,    دانلود آهنگ mp3 ازت دلخورم مرتضی پاشایی,    دانلود آهنگ mp3 به طرز عجیبی ازت دلخورم, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 325 چهارشنبه 25 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 خیلی ازت دلخورم
,    دانلود آهنگ mp3 ازت دلخورم مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ mp3 به طرز عجیبی ازت دلخورم
,    دانلود اهنگ mp3 های محمد نجم و مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ mp3 محمد نجم تو کجایی
,    متن آهنگ mp3 ازت دلخورم محمد نجم
,    دانلود اهنگ mp3 به جون دوتامون ازت دلخورم میدونه خدامون
,    دانلود آهنگ mp3 محمد نجم مرداب
,    اهنگ mp3 محمد نجم بی تو میمیرم
,    دانلود آهنگ

 

 

یادمه که یه روز تو می گفتی هنوز عاشقتم ، دیوونتم ♫

حالا میگی ازت دیگه خسته شدم کم میارم ، دردم با کی بگم ♫

اگه دلخورم از تو می خوام بدونی عمر منی ، عشق منی ♫

میمیرم حالا که داری میری که من تنها بشم ، دردم و با کی بگم ♫

به جون دوتامون ازت دلخورم ♫

میدونه خدامون ازت دلخورم ♫

با چشمام می گفتم نباید بری ♫

واسه گریه هامون ازت دلخورم ♫

خیال کردی آسونه تنها شدن ♫

ببین التماسو تو چشمای من ♫

خیال کردی من دل ازت می برم ♫

واسه اینه میگم ازت دلخورم ♫

می خوام از ته دل دیگه گریه کنم داد بزنم آخه عاشقتم ♫

می خوام هر جوریه ببینم تو رو باز زل بزنم توی چشم تو یه کم ♫

دستتو بگیرم که یادت بیارم قولمون و حرفامونو ♫

بمونیم پیش هم آخه خسته شدم باز دوباره دلخورم از تو یه کم ♫

به جون دوتامون ازت دلخورم ♫

میدونه خدامون ازت دلخورم ♫

با چشمام می گفتم نباید بری ♫

واسه گریه هامون ازت دلخورم ♫

خیال کردی آسونه تنها شدن ♫

ببین التماسو تو چشمای من ♫

خیال کردی من دل ازت می برم

واسه اینه میگم ازت دلخورم ♫

♪♪♫♫♪♪♯

محمد نجم ازت دلخورم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 خیلی ازت دلخورم دانلود آهنگ mp3 ازت دلخورم مرتضی پاشایی دانلود آهنگ mp3 به طرز عجیبی ازت دلخورم دانلود اهنگ mp3 های محمد نجم و مرتضی پاشایی دانلود آهنگ mp3 محمد نجم تو کجایی متن آهنگ mp3 ازت دلخورم محمد نجم دانلود اهنگ mp3 به جون دوتامون ازت دلخورم میدونه خدامون دانلود آهنگ mp3 محمد نجم مرداب اهنگ mp3 محمد نجم بی تو میمیرم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو