loading...

My Songs

عاشقم خدا آخر کارم چی میشهبی عشق مهی که زندگانی نمیشهبا دل خودم گفتم و میگم همیشهعشق گلرخان سنگ و تویی مثل شیشهاز عشق بپرهیز ای دل..با عشق نیامیز ای دل عاشقی خدا میگن همش دردسرهعاشق ندیدم کز عشق سودی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 490 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398

عاشقم خدا آخر کارم چی میشه
بی عشق مهی که زندگانی نمیشه
با دل خودم گفتم و میگم همیشه
عشق گلرخان سنگ و تویی مثل شیشه
از عشق بپرهیز ای دل..با عشق نیامیز ای دل

عاشقی خدا میگن همش دردسره
عاشق ندیدم کز عشق سودی ببره
اول قدمش ترک جون و ترک سره
هر کی نشده از درد اون بیخبره
از عشق بپرهیز ای دل..با عشق نیامیز ای دل
ای دل به مهرویان نظر کمتر نما
دیوانه یکدم فکر دردسر نما
ترسم دلا رسوا شوی


سرگشته و شیدا شوی
مجنون این صحرا شوی
ترسم از این آشفتگی
ای قلب سودایی من
همچون دل لیلا شوی

دلا چرا گوش نمیکنی
نمیدونی داری چه میکنی
دیگه واسه من بلا شدی
عاشق شدی مبتلا شدی
از عشق بپرهیز ای دل..با عشق نیامیز ای دل

عاشقم خدا آخر کارم چی میشه
بی عشق مهی که زندگانی نمیشه
با دل خودم گفتم و میگم همیشه
عشق گلرخان سنگ و تویی مثل شیشه
از عشق بپرهیز ای دل..با عشق نیامیز ای دل
از عشق بپرهیز ای دل..با عشق نیامیز ای دل







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو