loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ احمد صفایی کاش هیچوقت,    دانلود اهنگ احمد صفایی خیانت,    دانلود اهنگ احمد صفایی عشق من,    احمد صفایی حس نابودی, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 115 شنبه 21 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ احمد صفایی کاش هیچوقت
,    دانلود اهنگ احمد صفایی خیانت
,    دانلود اهنگ احمد صفایی عشق من
,    احمد صفایی حس نابودی
,    احمد صفایی حسرت
,    دانلود اهنگ شاد احمد صفایی
,    دانلود آهنگ احمد صفایی باران
,    احمد صفایی اشتباه
,    دانلود اهنگ احمد صفایی ارزوی من

 

//کاش هیچوقت چشمم تو چشت نمیوفتاد کاش هیچوقت مهرت به دلم نمیوفتاد ♫♪
//کاش دوست دارم از تو نمیشنیدم کاش سر سوزن از تو بدی میدیدم ♫♪

♫♪ شعر و آهنگسازی : احمد صفایی ♫♪
//عشقت مث خون تو رگام جاریه عاشق تو بودن عجب حالیه با تو باشم واسه دلم عالیه دوست دارمت زیاد ♫♪


//با تو بودن واسه من حس نابه تو منو خواستی و شدم انتخابت کنارت میمونم میشم عشق فابت ♫♪
//قهر به چشات نمیاد ♫♪

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)
دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ احمد صفایی کاش هیچوقت دانلود اهنگ احمد صفایی خیانت دانلود اهنگ احمد صفایی عشق من احمد صفایی حس نابودی احمد صفایی حسرت دانلود اهنگ شاد احمد صفایی دانلود آهنگ احمد صفایی باران احمد صفایی اشتباه دانلود اهنگ احمد صفایی ارزوی من دانلود اهنگ احمد صفایی کاش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو