loading...

My Songs

منکه تو اسمون تو حتي ستاره ندارمکجا برم ک بي تو من يک راه چاره ندارمتو انتظار ديدنت يک عمريه تنها شدم دارم ميسوزم اين روزا از داغ عشق تو گلمبدون دلم گرفته ، بدون خيلي خستمبدون دوباره من باز تنها تو غم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 253 سه شنبه 14 خرداد 1398

منکه تو اسمون تو حتي ستاره ندارم
کجا برم ک بي تو من يک راه چاره ندارم

تو انتظار ديدنت يک عمريه تنها شدم
دارم ميسوزم اين روزا از داغ عشق تو گلم

بدون دلم گرفته ، بدون خيلي خستم
بدون دوباره من باز تنها تو غم شکستم

خودت ميدوني جز تو من کسي رو نميخوام
گفتم مسافرم باش ، گفتي برو نميام



نمونده راه چاره اي براي دلواپسيام
تو عشق اخر مني تورو ميخوام تورو ميخوام

عشق تو مث اتيشه اما خودت کوه يخي
عشق تو عشق اخره ،‌عشق دوباره ندارم

منکه تو اسمون تو حتي ستاره ندارم
کجا برم ک بي تو من يک راه چاره ندارم

تو انتظار ديدنت يک عمريه تنها شدم
دارم ميسوزم اين روزا از داغ عشق تو گلم







برچسب ها عشق آخر ایمان غلامی Download Music متن آهنگ عشق آخر ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق آخر ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ عشق آخر ایمان غلامی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید عشق آخر ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق آخر ایمان غلامی دانلود آهنگ بیکلام عشق آخر ایمان غلامی دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو