loading...

My Songs

,    متن آهنگ مجید یحیایی فراموشت نمیکنم,    آهنگ فراموشت نمیکنم علی ارشدی,    اهنگ فراموشت نمیکنم عشقم,    دانلود آهنگ فراموشت نمیکنم از مح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 125 شنبه 04 آبان 1398


,    متن آهنگ مجید یحیایی فراموشت نمیکنم
,    آهنگ فراموشت نمیکنم علی ارشدی
,    اهنگ فراموشت نمیکنم عشقم
,    دانلود آهنگ فراموشت نمیکنم از محسن یگانه
,    بهترین اهنگ مجید یحیایی قدیمی
,    گلچین آهنگ مجید یحیایی
,    اهنگ های قدیمی مجید یحیایی
,    فول آلبوم مجید یحیایی
,    دانلود آلبوم خاطره ساز مجید یحیایی

http://muzicir.com/play/31929/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B4%D8%AA-%D9%86%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AD%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C

 

 

متن آهنگ فراموشت نمیکنم از مجید یحیایی

فراموشت نمی کنم مثل خون توو رگهای منی

حتی اگه یه روز بخوای قید کامل بزنی

فراموشت نمی کنم صدات توو گوش منه

کاشکی بیای و بهم بگی عشق تو وجود منه

بدون یادت همیشه هست توو این قلب قسم خورده

بدون روزی نباشی تو دلم توو این قفس مرده

بدون وقتای دلتنگی تووی یاد تو جون میدم

به این دل که به یاد تو بی عشق تو افسرده ام

همیشه با خودم میگم که عشقت بهم رگ و خون داد

به این امیدی که مرده یه بار دیگه جون داد

فراموشت نمی کنم مثل خون توو رگهای منی

حتی اگه یه روز بخوای قید کامل بزنی

 







برچسب ها متن آهنگ مجید یحیایی فراموشت نمیکنم آهنگ فراموشت نمیکنم علی ارشدی اهنگ فراموشت نمیکنم عشقم دانلود آهنگ فراموشت نمیکنم از محسن یگانه بهترین اهنگ مجید یحیایی قدیمی گلچین آهنگ مجید یحیایی اهنگ های قدیمی مجید یحیایی فول آلبوم مجید یحیایی دانلود آلبوم خاطره ساز مجید یحیایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو